v7stone_latdx_verde

V7 III STONE

MOTO GUZZI V7 III

Aby uczcić pięćdziesiątą rocznice narodzin pierwszego modelu V7, Moto Guzzi wprowadza nową generacje tego kultowego modelu.
V7 jest jednym z najbardziej znanych i popularnych modeli Moto Guzzi. Od 1967 roku, w którym rozpoczęła się sprzedaż pierwszych egzemplarzy we Włoszech, model V7 wyznaczył kierunek rozwoju tej włoskiej marki. Od tego modelu aż po dzień dzisiejszy, Moto Guzzi niezmiennie kojarzone jest z silnikiem V o kącie rozwarcia cylindrów równym 90° i napędem przekazywanym na tylne koło za pomocą wałka.
Pięćdziesiąt lat po wprowadzeniu pierwszego modelu V7 debiutuje V7 III. Wyzwaniem dla konstruktorów było poprawienie motocykla który od 2009 roku jest najlepiej sprzedającym się modelem marki. Jest to wejście do świata motocykli Moto Guzzi, model dedykowany dla kobiet i mężczyzn, starych i młodych, dla wszystkich ludzi chcących zostać dumnym właścicielem jednego z najbardziej kultowych motocykli w produkcji Mandello del Lario.

Cztery wersje nieskończonych interpretacji

V7 III jest dostępny w trzech znanych i popularnych wersjach Stone, Special i Racer który jest hołdem dla historii sukcesów sportowych Moto Guzzi. Marki która przeszła na wyścigową emeryturę (w 1957) zdobywszy 15 tytułów Mistrza Świata i 11 TT. Oferta V7 jest teraz szersza o model Anniversario. Jest to wersja numerowana i limitowana do zaledwie 750 sztuk, charakteryzująca się wyjątkowymi szczegółami.
Gama oryginalnych akcesoriów Moto Guzzi, już bardzo bogata. Dzięki temu także V7 III w łatwy sposób można dostosować do swojej wizji motocykla idealnego.

Więcej przyjemność z posiadania i prowadzenia V7

Mimo, że maksymalna moc jest zwiększona o 10%, dzięki wprowadzeniu nowego silnika, wzrost wydajności nie jest głównym celem. Trzecia generacja „settemezzo” chce nadal pozostać prostym, zgrabnym motocyklem, lecz także nie pozbawionym silnego i autentycznego charakteru, typowego dla wszystkich Moto Guzzi.
V7 III zachowuje stylistyczną ciągłość z poprzednim modelem, jednak już od pierwszego spojrzenia sprawia wrażenie motocykla bardziej dojrzałego i solidnego, głównie ze względu większe głowice cylindrów, oraz podwójne rury kolektorów wydechowych. W rzeczywistości, oprócz tych dwóch szczegółów wielkości pozostają niemal identyczne do tych z poprzedniego modelu. Nie zmieniła się metalowy zbiornik o pojemności aż 21-litrów i stylu inspirowanym przez zbiornik paliwa ze wspaniałej V7 Sport. Nowy jest aluminiowy korek wlewu, posiadający jak dotychczas blokadę kluczykiem. Więcej stylistycznych nowości, to nowe osłony wtryskiwaczy, panele boczne oraz nowe siodło. W wersji Special, nowy jest uchwyt pasażera, teraz jeszcze bardziej klasyczny. Nowe są zegary, w wersji Stone, jest to tym razem pojedynczy zegar, natomiast w wersjach Special, Racer i Anniversario pozostawiono podwójny zestaw z obrotomierzem. Zegary są analogowe, natomiast wszystkie pozostałe informacje zawarte są na wyświetlaczu cyfrowym: licznik kilometrów, przebieg dzienny, czas podróży, chwilowe i średnie zużycia paliwa, zegar, temperatura powietrza, prędkość średnia, stopień MGCT i wskaźnik biegu.
Nowe rama wraz z nowymi tylnymi amortyzatorami Kayaba (które otrzymały inne punkty mocowania w ramie) wpływa na polepszenie właściwości jezdnych, a nowa konfiguracja siodło-podnóżki, wpływa na zwiększenie wygody. Siodło zostało obniżone do poziomu 770 mm.

Nowy silnik small block: charakter i niepowtarzalny dźwięk

Istnieje wiele doskonałych silniki dwucylindrowych na świecie, ale jest tylko jeden taki jak Moto Guzzi, urodzony w 1967 roku. W modelu V7 III debiutuje jego najnowsza wersja.
Zwiększona moc maksymalna osiąga teraz 52 KM przy 6200 obr / min, a maksymalny moment obrotowy wynosi 60 Nm przy 4900 obr / min, o bardzo płaskiej krzywej momentu obrotowego, która obiecuje jeszcze większą przyjemność z jazdy.

Bezpieczeństwo: dziedzictwo Moto Guzzi

Moto Guzzi zawsze był pionierem we wprowadzaniu rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo. Model V750 S w 1973 roku był jednym z pierwszych na świecie wyposażonym w podwójne hamulce tarczowe z przodu, a jego następca S3 wyposażony również w trzecią przy tylnym kole. W 1975 w 850 T3 wprowadzono system hamulcowy „integralny” który montowany był w różnych modelach Guzzi aż do 2011. System ten wpływał na zwiększenie stabilności podczas hamowania motocykla, jednocześnie skracając drogę hamowania. W 2012 Moto Guzzi wprowadziła ABS i kontrolę trakcji co było całkowitą nowością w klasie cruiser (California 1400) Od modelu V7 II systemy te dostępne są także w mniejszych modelach. V7 III posiada system ABS oraz nowy MGCT (Moto Guzzi Traction Control). Pierwszym z nich jest urządzenie Continental dwukanałowy który zapobiega blokowaniu kół podczas gwałtownego hamowania, podczas gdy drugi z systemów zapobiega poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszenia. Nowa MGCT może być regulowana w dwóch poziomach.

STONE III

V7 Stone III . Eklektyczny,  pozbawiony wszelkich elementów chromowanych.  W nowym modelu nawet zestaw tłumików jest malowany na czarny matowy kolor. Brak obrotomierza podkreśla jego surowy charakter. Również felgi i siodło są inne niż w pozostałych modelach. Ponadto, przedni błotnik został skrócony dla podkreślenia prostoty tego modelu.