mgx21_latdx

MGX-21

Jedną z tegorocznych nowości jest MGX-21 Flying Fortress będący rozwinięciem pokazanego w zeszłym roku koncepcyjnego MGX-21. Prototyp ten był jedną z większych atrakcji EICMY 2014. Pod względem technicznym jest to model bazujący na Californi 1400. Natomiast nadwozie zostało poddane znacznym modyfikacją
Od razu rzuca się w oczy szeroka owiewka z krótką szybą, charakterystyczną dla baggerów. Także tył został całkowicie zmieniony. Teraz wykonany z karbonu, posiadać będzie zintegrowane kufry boczne i przepięknie wkomponowane tylne lampy, o bardzo smukłym podłużnym kształcie. Natomiast przednia felga posiada dodatkowe wypełnienia karbonowe, które według producenta nie są tylko elementem stylistycznym, ale także mają wpływać pozytywnie na stabilność i łatwość prowadzenia motocykla.
Stopień zaawansowania elektroniki, tak jak w Californi 1400, jest na najwyższym poziomie. Seryjnie mamy do dyspozycji ABS, regulowaną kontrolę trakcji, trzy mapy zapłonu, tempomat. Nowością w stosunku do Californi jest zestaw głośników oraz intercom. Dzięki modułowi bluetooth mają one możliwość łączyć się z naszym smartfonem wykorzystywanym jako odtwarzacz lub z MG-MP (Moto Guzzi Multimedia Platform) dzięki której mamy możliwość wglądu we wszystkie potrzebne i mniej potrzebne informacje dotyczące naszej podróży.